.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

lørdag 28. januar 2012

Spennende nyhet i Blogglandia!

Om ikke lenge ser samlebloggen Vintage Interior Blogs (VI) dagens lys, takket være de driftige bloggedamene bak henholdsvis Hannes Dagbok og Mias Interiør!

VI blir et samlepunkt (hihi, stilig forkortelse....lurer på hvem som kom på den...kremt ;)) for bloggere innen vintage-shabby-industri-nostalgi-stilen. En plass for å hente inspirasjon fra vakre blogger, nettbutikker mm. som har denne stilen.

Om DU også ønsker å bli medlem, legger du ved linken til bloggen din og sender den i en mail til:

 vintageinteriorblogs@gmail.com


BILDET ER LÅNT FRA NETTBUTIKKEN MIAS INTERIØR
Samlebloggen trengte et navn som representerte stilen og en fengende forkortelse, og i den forbindelse ble det i forkant utlyst en navnekonkuranse som både jeg og Sara med bloggen Saras stove var så heldige å vinne :)

Ref: "Forslaget Vintage Interior Blogs er det vi synes er det beste, og den første som foreslo dette, var Sara, med bloggen Saras Stove! Men vi synes forkortelsen VI var finest, og den blir også litt mer unik, så vi har bestemt oss for å også premiere Lise, med bloggen Fossestua, for dette forslaget!"

I tillegg til æren av at våre forslag vant, vant vi også hver vårt tøffe putetrekk (se bildet) fra nettbutikken Mias Interiør! Thjohooo!

Storgleder meg til å få se det endelige resultatet av Mias og Hannes samarbeid! Er sikker på at arbeidet de legger ned i dette, kommer til å være til stor glede og nytte for alle oss som elsker den vintage stilen :)  Tusen takk jenter!

Ønsker alle en riktig fin helg :)
Klem fra Lise

5 kommentarer:

The Rosegarden in Malevik sa...

Hej Lise
Va kul......undra om lilla jag får vara med??
å missa nu inte,.,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Simones Country Home sa...

Hei på deg. :o)


Åh så spennende da, kanskje jeg må melde meg inn der ja. ;p

Vakkert bad du har!

God helg, og klem fra Simone :o)))

Har en drøm... sa...

Kjmepebra jobbet av damene:)
Arig med et eget forum for dere med den stilen:)

Vintage Interior Blogs sa...

Jaaaaaa! Tusen takk, snille:)
Nå er det ikke lenge til VI er oppe og går!

Stooor klem!

lisje astrid's husblogg sa...

Hei :)

Å jaaaaaaaaa!!!Dette gleder vi oss til :) :)

Ah!Likte badet ditt!!
Detaljar til stor nytelse...

Tusen takk for slike fine ord frå deg♥

Ynskjer deg ei god helg!

Klem frå Astrid

Link within

Related Posts with Thumbnails