.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

mandag 31. oktober 2011

Oversikt over interiør nettbutikker





LISTEN ER OPPDATERT 24.02.14 OG OMFATTER NÅ BÅDE NETTBUTIKKER MED OG UTEN LANDLIG STIL,  EN DEL HAGERELATERTE BUTIKKER, OG BRUKT&ANTIKK-BUTIKKER.

Hjertelig velkommen til Fossestuas uhøytidelige oversikt, over norske interiør nettbutikker. Her har jeg samlet alle  interiør-nettbutikker jeg har funnet ved nettsøk, og lagt de i en alfabetisk liste (jeg er ikke sponset). Nettbutikkenes navn er aktive linker.



A                    
* Anno               

B            
* Boligfryd            

C
* Carolines butikk                    
* Crème de la Crème      

D
 * deKorina
* Drømmeverden


F
* Fru Bull                                  
* Fru Nielsen                 
* Fru Rosas Landhandel            

G
* Gammelhuset

H
* Hagefokus
* H&M Home          
* Hilde Heimdal    
Hummingbird Interiør                  
* Hverdagsliv
Hviit

I
* I gros hage     
* Interiørfrue              
Interiørgleder.no     

J
* Jotex                  
* Joveli Living

K
* Keiserens nye trær
* Kinu
* Kremmerhuset        

L
* Landcharm            
* LandRomAntikk             
* Lille My Interiør
* Linnea`s Hage            
* Lobelia                        
* Lune Hjem

M
* Mias Interiør
* Mirabell
* Mollys                         
* Morell                          
* Mosters hus
* Multitrend

N             
* Nytt & Shabby

P       
* Paradiset Interiør   
* Pent hjem                     

R

* Ruth & Rudolf

S
* Salige Lavendel         
* Skafferiet
* Skrotnissen                     
* Stabbursbua
* Stil-i
* Sofies Villa                      
* Solfang                           .
* Solstrand Interiør  
* Sverdrup gave & interiør   
* Sweetgifts

T
* Tore Garden
 
    

* UniQue Interiør


V
* Vakkert hjem
*  Vakre Rom
* Velkommen               
* Veslestua
* Villa Paprika

W
*     

z
* Zanz
                              

Å
*



Lyst på nettbutikk oversikten i sidemenyen på bloggen din, men synes listen tar alt for stor plass?

Kopiere da gjerne en av linke-knappene jeg har laget, eller lag din egen - og link den direkte til dette innlegget  :).






Tips meg gjerne om det er flere aktuelle norske  interiør nettbutikker du savner på listen!


Håper innlegget falt i smak :)

Klem fra Lise

18 kommentarer:

Anonym sa...

En flott oversikt:)
Før gjerne på www.strandlykke.no på siden din.

Anonym sa...

Veldig bra med en oversikt!
Hvite Drømmer Interiør er et tips.
(www.hvitedrommerinterior.no)

Sologbolig sa...

Dette var jo kjempebra!! Tusen takk. Eg kopierer og linker. Du e' grei! Ha ei fin høstuke. Klem

Anonym sa...

Fantastisk,takk. :)))
Visste ikke om halvparten
engang.
Klem Mette.

Linecas have sa...

Hjertelig takk.Denne posten var det mye arbeide å få til tenker jeg. Så hjertelig! takk. Skal linke deg/det ja. Jeg skal pusse opp bloggen grudig snart så da skal jeg få det inn.Foreløbig bokmerker jeg bare så jeg finner det igjen lett. Mange av disse hadde jeg ikke hørt om engang.

Hulda sa...

Dette var en smart løsning. :) Skal ta en tur innom disse butikkene som du anbefaler. :)

Unknown sa...

Genialt!! Dette innlegget vil jeg gjerne link til;)

Takk for at du deler;)

KLEM

Og du; elsker serviset fra Bohus under her;)

Bekka sa...

Tusen takk for fin oversikt, denne er virkelig nyttig! Og tusen takk for at du har fått med butikken min også, det setter jeg veldig stor pris på :)
Klem fra Vibeke i Bekkas butikk

blackenpot sa...

Flott oversikt du har laget. Dette har du nok lagt en god del arbeid i!

Tusen takk.

ThelmaT.no sa...

Hei.:-) flott oversikt, det må jeg si..her har du samlet et stort knippe.:) Vi er en fersk nettbutik..men går kanskje ikke helt under kategorien landstil ?

God dag til deg.:)

Caroline sa...

For en genial ide!!!
Tenker det ligger litt arbeid bak,så tusen takk for oversikten:)
Jeg vil gjerne linke til dette innlegget,men hvordan gjør man egentlig det?
Jeg vet bare hvordan man linker til selve bloggen,har du en lett forklaring på lur?
Ha en super ettermiddag;)
Klem Caroline

Lev Vackert sa...

Hej! Missa inte vår stora tävling! KRAM Petra o Ingela

Fru Andersen sa...

SÅ smart en liste, mange butikker jeg ikke har besøkt før så nå må jeg titte litt rundt;-)

Fin tirsdagskveld til deg!

Caroline sa...

Tusen takk Lise for forklaringen;)
Nå fikk jeg til linkeknappen på siden min:)
Ha en fin kveld videre!
Klem Caroline

salige lavendel sa...

Dette var en kjempebra oversikt!! Og takk for at jeg også fikk være med på listen din =)

Christell Møyland Fredriksen sa...

Hei.
Legg gjerne til
www.hbygginterior.no
netbutikk med interiør,gave og tekstiler ;-)
Klem Christell

Anonym sa...

Endelig en oversikt over interiør. Før gjerne på www.kipekee.no og www.pandoraseske.no. Favorittbutikkene mine:)

Christell Møyland Fredriksen sa...

Flott oversikt :-) Tilføy gjerne. Www.hbygginterior.no oxo :-) masse lekkert i mange stiler ;-)

Link within

Related Posts with Thumbnails