.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

lørdag 19. januar 2013

Beklager......


....spøken i forrige innlegg :D.
*fniser*

Var jo ikke bare jug da....vi må jo skrive flyttemelding siden vi bytter adresse....selv om det ikke innebærer "fysisk" flytting ;).

Pengene vi må bruke på nytt postkasseskilt og nytt husnummerskilt, kunne jeg forresten heller tenke meg å bruke andre ting.......


....... men.....når det kribler av lyst til å fornye litt hjemme på interiørfronten, så lar meg meg ikke stoppe av ei slunken januar-lommebok!


Bytter bare litt plass på ting vi allerede har, tenner litt lys og unner meg noen fine blomster.

Den gamle emaljemuggen var jeg forresten så heldig å få kjøpt for bare 20 kr! Skal love dere gliset gikk rundt på meg da, for en slik har jeg ønsket meg lenge :).


Ønsker alle ei riktig fin helg!

Klem fra Lise, og Tinkapusen som snek seg med på bildet :)

8 kommentarer:

Camillas univers. sa...

Det er bare så deilig å tørke støv og flytte rundt på ting, og vips så ble huset nytt. Får ofte da kommentarer fra mannen min : "har du no kjøpt deg nye lysestaka" vet ikke om han tror på meg når jeg sier de har stått en annen plass siden jul ;-)

Fortsatt god helg til deg :-)

Klem Camilla

Breivik Samfunnshus sa...

Nyyyyydelige bilder, kjempekoselig !!!

Ha ei fiiiin helg !!


-maren-

livet på løkkevold :) sa...

Ville bare ønske deg god helg :) alltid like koselig å stikke innom på visitt :) klem fra Malin

liven sa...

Så koselig hos deg...og så kjekt med slike gode funn :)
Det var nå jammen bra at du ikke skulle flytte fra huset ditt da...hihi...
Ønsker deg en fin søndag!

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann.
Det var jammen meg noe til styr... byråkrati på høyt nivå.

så koselige bilder, og den emaljemuggen er bare helt skjønn:)

Ønsker deg en riktig fin søndag:)
Klem fra Marianne

Blonder og perler sa...

Flott emaljekanne du har funnet. Det er mye man kan få til ved bare å flytte litt rundt på ting, finne nye plasser. Jeg gjør det hele tiden.
Lykke til med nytt "nummer";)

Ha ei toppers uke.

Hos Jorunn sa...

Ja, du klarte å lure meg helt til å begynne med i forrige innlegg..hehe.. Superkoselige bilder fra kjøkkenet og det var litt av et kupp du gjorde med den flotte muggen..noen ganger er vi veldig heldige! Ha en fortsatt fin dag, klem fra Jorunn

bye9design sa...

Åååå så koselig du har det. Jeg ble rett og slett betatt av disse bildene :o) Skjønn katt, passet jo så godt inn der den satt! Du får prøve å selge skiltet til de som har fått deres gamle nummer :o) Den emaljemuggen var fin! God søndag til deg! Klem fra Nina

Link within

Related Posts with Thumbnails