.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

fredag 20. desember 2013

Enkel juledekorasjon





Svibler er enkle å bruke i dekorasjoner. 

De trenger ikke vann FØR de kommer i blomst, og om man plasserer de kjølig om natten så holder de kjempelenge.


En gammel suppeterrin ble utgangspunktet for dekorasjonen. 

I midten har jeg plassert tre svibler. Mose og  kongler utgjør den enkle pynten. 

Jeg liker det best slik. Enkelt og naturlig.

 

Gleder meg til sviblene blomstrer :). Elsker duften av de! 
 
Førjulsklem fra Lise

5 kommentarer:

Ann sa...

Nydelig juledekorasjon! Ekstra flott blir den nok på middagsbordet i julen når den er plantet i en så vakker gammel suppeterrin!

Ha en riktig fin helg Lise! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Kjempefint!
:)

Ser at jeg må ut å finne meg "ny" mose, - var helt fri. Det blir jo så fint med mose og kongler sammen med svibelen.

Helgeklem til deg.
:)

Unknown sa...

Det visste jeg ikke- om vanningen altså, men nå vet jeg :) takk.

Ja de er nydelige og suppeterrinen også.

God helg og en riktg God Jul

Klemmer fra Monica

Sommerhuset i bakken sa...

Koselig ;-)

Ønsker deg en super kveld og noen herlig førjulsdager! Kos deg masse!

Klem

liven sa...

God jul Lise <3

Link within

Related Posts with Thumbnails