.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

mandag 7. april 2014

Skal, skal ikke.


I dag har det vært et fantastisk vær!

Vårsola har flommet inn gjennom vinduene (som forlengst skulle vært vasket ser  jeg ;)), og man kjenner virkelig kroppen våkne til liv igjen etter vinterdvalen.


Lysten til å gjøre det litt mere vårlig innendørs melder seg, og jeg befinner meg atter igjen i tenkeboksen ang pidestallskapet....skal jeg male det, eller ei? Isblått kanskje?
 
Tror jeg tenker litt til jeg.....utendørs, mens sola steiker i ansiktet :). 
Skapet går jo ingen steder, men det gjør kanskje sola ;). 

Håper den skinner på deg også!
Klem fra Lise


5 kommentarer:

Bestemors gamle laken sa...

Flink du er som tenker før du handler:)
Skapet er fint som det er, men hos meg hadde det blitt malt. synes slike skap kommer mere "fram" da...

Sola er til for å nytes - kos deg :0)

Klem Gerd Kr.

sjarmerende kusiner sa...

Valgets kval ;-)
Ikke lett å bestemme seg for slikt!
Har et gammelt hjørneskap som jeg har vurdert i mange år nå, men det er fremdeles trehvitt :-)))
Har liksom ikke hjerte til å male det...
Lykke til med valget og god tirsdag!!

Sommerhuset i bakken sa...

Jeg har det samme dilemmaet her. Har samme type skap som deg, og jeg teller på knappene om jeg skal male det eller ikke... Hos meg passer det jo best hvis det er hvitt, men....så har det jo sin egen sjarm sånn som det er også ;-) Ikke lett det her, nei ;-) Lykke til med valget ditt! Håper vi får vite hva du bestemmer deg for.

Ha en riktig fin dag! Her øs-pøs regner det - etter noen flotte dager med sol.

Unknown sa...

Valgets kval ja :) det er bra du tenker før du gjør noe i hvert fall så vet du at du ikke kommer til å angre. Fint som det er og flott både som hvitt og islått !

Ønsker deg en fin uke

Klem fra Monica

liven sa...

Skapet er jo koselig som det er da...tenk litt til du :)
Selv har jeg et i brunt, som jeg flytter rundt på for å få det til å passe inn.
Det er et arvestykke, så det kan jeg jo bare ikke male!
Ønsker deg en fin aprilmåned Lise
Klem

Link within

Related Posts with Thumbnails