.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

fredag 18. april 2014

Verdens minste glassveranda?


Ja nå vet jeg jo ikke akkurat om det er tilfelle at glassverandaen  vår er verdens minste med sine 160 x 244 centimeter....... men den er uansett gulle god :). 




Det er akkurat nok plass til tre sitteplasser, ei lysekrone, og viktigst av alt....blomster i vinduskarmene.

 

 Vi har etterisolert masse, så vinduskarmene er gode og dype, og perfekte for både krukker....


....og små pusestomper :).


 Små glimt av sol på Mo i dag *tjohooo* :).


Håper den skinner hos deg også :)

God påske!
Klem fra Lise

9 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Superkoselig glassveranda!!

❀Fortsatt god påske, Lise❀

Klem fra Jorunn

Mona sa...

Nydelig glassveranda du har <3 Skulle gjerne hatt en slik....

Ønsker deg en fortsatt fin påske :-)

Klem Mona

Sologbolig sa...

Ååååå, så nydelig 1 her kan du virkelig kosa deg ! Fortsatt god påske !

Bestemors hus sa...

Heldig du som har en glassveranda, selv om den er liten... :)koselig med både blomster og kattepuser i vinduskarmen....ha en fortsatt fin påske... :)

Hilde i Halsebøstua sa...

Så koselig me glassveranda, selv om den ikke er så stor. Ønsker meg en slik en vakker dag :-)

Ha en fortsatt fin påske!

*Hilde i Halsebøstua*

Merete - Lys lilla sa...

Så koselig på glassverandaen din. :-) ser også ut til at pus har det helt konge. Fortsatt god påske :-)

Unknown sa...

Den er i hvert fall utrolig nydelig :) absolutt alt fra vinduene, gardinene, stolen. selvfølgelig pusen og ja alt er bare helt skjønt :)

Ønsker deg en strålende flott uke

Klemmer fra Monica

toves sammensurium sa...

Det er ikke størrelsen det kommer an på,og her får du jo plass til det aller viktigste og har det bare så nydelig.Hadde elsket å hatt en tilsvarende :))))
Toveklem :)

Mitt i stua sa...

Mitt neste, store prosjekt er nettopp en slik glassveranda. Tenker den blir noe i samme størrelse også. Dette var derfor inspirasjon til 1000 for min del :D

Mvh
Cecilie

Link within

Related Posts with Thumbnails