.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

søndag 15. august 2010

Vinnerlykke og fuglemat :)

Inspirert av bloggen Livet i Fattighuset, går også jeg rundt med bøyd nakke og speider etter groblad til småfuglene :)

Dette skal vistnok være næringsrikt snadder til småfuglene, og fangsten min henger nå til tørk på kjøkkenet.

Ikke akkurat store mengden enda, men jeg har flere steder under oppsikt...vil bare de skal vokse seg litt større først :)

Blir artig å se om det blir fest på fuglebrettet i vinter!

Feststemning ble det i allefall HER på fredag!

2 pakker i postkassen!!! (vel..på en måte da..1 pakke og en hentelappe på posten) :)
Den første pakken var 3. premien i giveawayen som Fargeheimen hadde!

Jeg lurte fælt på hva det var inni (3 premien var en overraskelse) for det raslet veeeeldig i pakken.

Skal innrømme at jeg tenke mitt da en pakke vaskepulver samt en god del pulver åpenbarte seg!!!

Men inni den mystiske innpakkningen, lå et helt nydelig skrin i gyldent fattigmans-sølv! Der skal små skatter få bo :)

Og dessuten ble kjøkkenbenken min gullende ren i tillegg, fnis :)

Tusen takk til Grete med bloggen Fargeheimen for den kjempefine gaven!

Pakke nr 2 var premien fra giveawayen hos Hilltop House :) En kjempekoselig blogg jeg ofte er innom!

I pakken lå skjønne reiseprodukter fra Lòcctaine, samt en skrubbeklut og en vaskeklut i en nydelig støvgrønn farge!

Tusen takk til Hubby og Husfruen for den velduftende pakken :)

At der er mulig, sier jeg nå bare! Har jammen vunnet 3 nydelige pakker på bare 14 dager, så jeg er helt overveldet!

Pakker strømmer inn, solen skinner og vinterveden er kommet i hus (vel..ihverfall under preseningen, hihi),min elste bror gifter seg neste lørdag, min nest yngste bror skal bli pappa for første gang i januar, rosene blomstrer omsider og livet er ikke så verst... :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med flotte premier.
Groblad til fuglene må jeg sjekke ut.
Er så kjekt om vinteren når alle småfuglene kommer i hagen.
Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.
Klem fra Mio

Husfruen of Hilltop House sa...

Godt å se at pakken kom fram i en bit, om enn noe krøllete. Ble ganske bekymra da mannen på postkontoret insisterte på å presse alt sammen ned i det jeg mente måtte være en altfor liten konvolutt.
Du er visst inne i en god strøm for tida. Hva var det jeg sa om "luck"? :-)
Nyt det!

Knutine sa...

Vår lille skilpadde elsker også groblader.
Ser du tørker stilkene,er det bare stilkene fuglene liker?
jeg er også en ivrig fuglemater på vinteren,og kan gjerne tenke meg å få litt varisjon på brettet ;-)

Mvh Wenche

Fargeheimen sa...

Så bra pakken kom heil frem og at du likte gåva. :)
Trudde no at eg hadde rista ut alt vaskepulveret eg. Det var jo ikkje meininga å sende det til deg. hehe

Ha ein strålande fin dag. :)

Synnøve sa...

Gratulerer med de fine premiene.
Syntes skrinet så helt nydelig ut.
Klem Synnøve

Link within

Related Posts with Thumbnails