.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

lørdag 14. juli 2012

Endelig!



Halve gleden e jo nettopp det å gled seg, men synes dejn onge syin"hekken" vårres blomstra utrulig seint i år.

 Bedre seint enn aldri da ;)
Ha regna godt her på Mo, så har berga inn nån kvesta me syrinblomster så vi i hvertfall kajn nyt den herlige dufta av de innendørs :)

Håp sola skinn hos dåkk ihvertfall :)
God helg!

Klem fra Lise

2 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Kvar er sola då ?
Virkar som grått alle stadar...
Men syrinene er nydelege, her på Sunnmøre har dei blomstra ei stund.
God helg og forhåpenlegvis snart sommarver !

Anne sa...

Vakre syriner..
kan fornemme den deilige duften her jeg sitter.
Her er de avblomstret,men har hatt stor glede av de både ute og inne.
Ønsker deg gode sommerdager!
klem Anne

Link within

Related Posts with Thumbnails