.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

torsdag 2. januar 2014

Ett av de få....


....bildene jeg tok i jula var dette.


Mugga er gammel og sprukket, så for å kunne bruke den som vase har jeg satt et vannglass inni.

Hele familien har  vært  forkjølet i jula (og er det fremdeles), og hodepinen som fulgte med satte automatisk en stopper for  komponering av et evnt blogginnlegg :P.

Ellers har jula vært fin, og det håper jeg at jula til dere lesere også har vært :).

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år :)
Klem fra Lise





6 kommentarer:

stallnilsen sa...

Nydelig bilde, god bedring til dokker.

Lisbeth :)

Fågel Blå sa...

Vilken fin blogg du haR
Roligt att hitta hit!
God Fortsättning
Kramar Kathrine

MissMette sa...

Nydelig, Lise ღ
Håper formen kommer seg,
og så ønsker jeg deg et
riktig godt nytt år...
Gleder meg til å fortsatt
følge deg i det nye året
også :) Klem fra Mette

Bestemors hus sa...

Godt nyttår og god bedring til dere...:)

liven sa...

Et koselig bilde!
Ønsker deg et godt nytt år.

Klem fra Liv

Unknown sa...

Godt nytt år til deg og takk for koselege innlegg på bloggen din!! God betring vidare. Klem Irma

Link within

Related Posts with Thumbnails