.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

søndag 16. november 2014

Det er vist flere....




.... her i Fossestua .....
 

....  som synes det er godt med kaffe på morgenkvisten :). 

Fant Tinka-pusen med ansiktet godt plantet nedi matmors kaffekopp. Tror heldigvis ikke hun fikk i seg så mye....kaffe kan umulig være bra for en kattemage? 

Hehe, men kaffetørste og morgengretne katter skal en vist passe seg for. Hun ble ikke helt fornøyd da jeg rappet koppen fra henne :D.
 

Ha en fin dag :)
Klem fra Lise 

8 kommentarer:

Mira sa...

oy da!

Søte pusen;-)

Her må eg passe på lysa, tenner helst ikkje vist pus er inne og er våken.
Litt bedre viss eg har lysa oppi glass.

Ha ein fin søndag, Klem,

angie sa...

die katze ist süß!!! danke für die schönen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland

Jeanette sa...

Arti katt ;)
Så nydelige bilder!
Klem J.

Hos Jorunn sa...

Så fine bilder av pus og det koselige kjøkkenet ditt, Lise!

Ha en fin søndagskveld!
Klem fra Jorunn

EKTE INTERIØR sa...

Hahaha den va fin!

Unknown sa...

Hi hi :) Skjønne pusen...

Ha en fin uke

Klemmer Monica

Merete - Lys lilla sa...

For en koselig innlegg, så fint og koselig på kjøkkenet ditt :-) Og pusen er sannelig en personlighet med en bevisst smak :-)
Tusen takk for koselige ord inne hos meg. :-)

Hanne sa...

Hahaha. En katt som drikker kaffe. Det har jeg aldri hørt om før :-) Her i huset kan jeg ikke være trygg for vannglass som blir stående, men kaffekoppen har jeg aldri sett at Susi har nærmet seg.
Pludrehanneklem

Link within

Related Posts with Thumbnails