.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

fredag 15. februar 2013

Ekstrem forvandling!


Det er utrolig gøy å se at nesten 1200 stykker har funnet veien til Interiøbloggen Fossestua på facebook (link) !. Kjempekoselig at så mange liker siden min :) Det varmer godt i hjertet skal dere vite .

Via facebooksiden kan leserene mine også sende meg en privat melding om de ønsker det, og ekstra artig er det når de meldingene inneholder interiørbilder fra hjemmene deres...... spesielt før/etter-bilder  av ting de har forvandlet. 

Følgende bilder er det kreative Ingelin Larsen fra Hordaland som har sendt meg :). 


 Før...


 Underveis...


Etter...


Hvem skulle trodd at denne lekre sjenken tidligere har vært en utdatert furu seksjon? 
 Råfin ble den :).

Send meg gjerne en melding om DU også har bilder fra hjemmet ditt som du har lyst å vise frem :).

 Om jeg publiserer bildene, så oppgir jeg selvsagt kilden (navnet ditt) med mindre du ikke vil at jeg skal offentliggjøre det. Har du blogg, så linker jeg gjerne til den :).

Mo skinner sola i dag! 
Håper den skinner hos deg også :)

Klem fra Lise 

6 kommentarer:

Berit sa...

Hei! Helt enig! Skapet ble råfint. Mye jobb, men helt sikkert verd det.
Hilsen Berit

Lindas Lille Leilighet sa...

Her var det extreme makeover ja:D Kjempeflott ble den!

Prinsesse Vilikke sa...

Knallfint! Det var litt av en forvandling!

Ønsker deg en god helg!
Klem fra Karen

Merethe sa...

Oi :) ja det var litt av en forandring. Kjempestilig ble den.

bye9design sa...

Wow, det ble skikkelig stilig! Tror ikke jeg har hatt tålmod til å gått i gang med ett slikt prosjekt. :o) Ha ei strålende helg! Håper sola vil fortsette å skinne! Klem fra Nina

Hos Jorunn sa...

Det ble lekkert, det! For en forandring..dette her er mye mer morsomt enn å kjøpe nytt! Lurer på om overskapet fikk samme oppussingen for det hadde blitt veldig fint det også:) Ha en fortsatt fin søndag, Lise! Klem

Link within

Related Posts with Thumbnails