.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

torsdag 25. juli 2013

Utrolig....





....lite nytt å meddele for tiden. 
Er vel litt sånn "sommerdaff" tror jeg ;).

Den eneste forandringen i huset er at kjøkkenbordet har fått ny duk. En litt grov smal løper i skinn. Kostet bare 30 kr (salg på Black Design), så den var et kupp synes jeg :).  Ikke alltid så store endringer som skal til, før uttrykket i et rom forandrer seg. Ble straks litt røffere stil på kjøkkenet når blondeduken ble byttet ut med denne.


Jepp.....det var dagens "agurknyheter" :D.





Nå er det ut å nyte sola som endelig skinner igjen etter 3 uker med regn. Håper den skinner på dere også :).
 
Stor sommerklem fra Lise

5 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Ja, her skinner sola, og nå skal den nytes ;-) Har akkurat malt et strøk i trappegangen. Varmt! Pes når man holder på, men tror det blir bra når jeg er ferdig ;-)

Koselig duk du har kjøpt deg ;-)

Ha en herlig sommerdag!

Nina Iren sa...

Den duken var fin. Ja vi må jammen nyte sola, da vi endelig fikk den!!

Hos Jorunn sa...

Fin løper du kjøpte og så billig! Jeg så du hadde malt ytterdøren...så lekkert det ble med den nye fargen..mye finere med den grønnfargen.

Ha en flott helg og kose deg! Klem fra Jorunn

Gårdsjenta sa...

den var fin :) er stille hos meg om dagen også, rett og slett fordi vi har hatt nydelig vær i tre uker, blir lite inne-tid da :)
Helt herlig :)

Er rart hvordan en liten ting forandrer mye i rommet ja :)

Anno 1924 sa...

Så koselig kjøkkenkroken din er! Har nesten ikke vært på nett i hele sommer, så lite nytt fra min kant også:) Nå har sommervarmen kommet og da tilbringer vi dagene utendørs:) Deilig med sommer!! Ha en fin helg! Klem

Link within

Related Posts with Thumbnails