.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

søndag 13. juli 2014

Barnslig?


Med temperaturer opp i mot 35 grader, er det rene sydenstemningen her i Nordland!


Vinduer og dører står på fullt gap for å prøve å skape litt gjennomtrekk,  og ute går vannsprederen for fullt. 

Herlig sommervær, men det hadde gjort seg med en skikkelig vannskur nå, for det er knusktørt overalt.


Det var så varmt her en dag, at jeg måtte ta meg noen springerunder gjennom vannsprederen. Jeg lo godt for meg selv der jeg småhylende løp gjennom det iskalde vannet :D.

 Hehe, gøy å være "barnslig" av og til. Forfriskende var det i alle fall :D.

Klem fra Lise





5 kommentarer:

liven sa...

Høres ut som dere nyter deilige dager der nord :)
Og barnslig kan vi tillate oss å være noen ganger...

ønsker deg en fortsatt fin sommer
klem klem

Merete - Lys lilla sa...

Nydelige Fossestua i sommersol :-)

Skikkelig ordentlig deilig å være barnslig, plukke markblomster og løpe gjennom vannsprederen og sykle så kjolen flagrer :-) Merete-smil :-)

Marikki sa...

Really BEAUTIFUL posts and photos from your home!!♥♥

Ha en solig sommaren!:))

Stor kram, Marikki

Unknown sa...

Det er herlig å være litt barnslig i blant- det er livsglede det :)

Nyt herlige sommerdager

Sommerklemmer fra Monica

Mrs. Monday sa...

Hørtes herlig ut!
Det er viktig å være litt barnslig....hver dag!

Klem fra
Lena // Mrs. Monday

Link within

Related Posts with Thumbnails