.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

søndag 24. august 2014

Hagevandring. Bilderas!



En gang i året arrangeres "1000 åpne hager", i regi av Hageselskapet. 



 Her i Rana, var vi i år så heldige å få besøke Aud Sandvik sin nydelige hage :). Lar bildene tale for seg :).










Auds flotte hus er oppsatt i 1926. Huset er totalrenovert, og fikk i 2001 den velfortjente byggeskikkprisen.










 
 

 







 
Nydelig hage, ikke sant ?
Ble helt betatt av det flotte huset også :). 



Ha ei fin helg :)
Klem fra Lise

10 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

For en nydelig hus og vakker hage!
Du var heldig med den flotte gamle benken i forrige innlegg...den var rålekker!!

Ha en fin søndagskveld!
Klem fra Jorunn

Furulunden sa...

Takk for at du tok meg med på hagevandring idag!

June J. Larsson sa...

Hei Lise!
I den hagen vil jeg også vandre! ;) ...og for et hus! Hagen er vakker og staselig, men samtidig ser det ut til at den har flere "artige" og uventede innslag...?..og det er morsomt!

Takk for hagevandringen,
klem fra June
Nostalgi & Skriverier

Bestemors gamle laken sa...

Nydelige bilder:)

Klem Gerd Kr.

Merete - Lys lilla sa...

Huset er bare så nydelig og så flott at noen forbarmet seg over huset og satte det i stand :-) Og tenk at det har laget en slik nydelig hage i tillegg. Takk for at du tok oss med på opplevelsen av å gå rundt i hagen :-)

Anonym sa...

Åå så lekkert,både huset og hagen,et drømmested. :)) Takk for titten.
Ha en flott dag.

Unknown sa...

Nydelig hage, hus og bilder! :) Så flott tilbud dette med "åpen hage" - det hørtes moro ut :)

Mor Inger`s hus sa...

Herlighet for en hage, og for ett hus. Gøy å se.
Er også medlem i Hagelaget, men ingen åpne hager i mitt nærområde :(

Hvis du har tid og lyst, stikk innom bloggen min og bli med på give away.

:) Inger

Lottemora sa...

For et utrolig vakkert hus/hage

Lotte

Ann sa...

Flott og utrolig gjennomført både huset og hagen, gøy med hagevandring, ja også på blogg! ;)

Ha en finfin høstuke! :0)

Klem, Ann,
Glassveranda.

Link within

Related Posts with Thumbnails