.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

torsdag 10. februar 2011

Før/etter bilde, og litt spenning i hverdagen!!!

Litt flytting på ting og tang i stua, fører ofte med seg både det ene og det andre, og før man vet ordet av det så stemmer ingenting lenger! Her om dagen "fant" jeg imidlertid  ut hva  som manglet  i stua....
...et speil fra House Doctor!

 Bare tull at lykke og harmoni (ihvertfall interirørmessig)  ikke kan kjøpes for penger, knis :)


Etter

Før

Har du forresten fått med deg at den kjente bloggeren og interiørfotografen Franciska Munch-Johansen holder på å lage en sommerbok med vakre sommerbilder og inspirerende ideer?


 Om du har noen gode sommerideer og bilder, så kan du faktisk være så heldig at du får de på trykk i boken!!!! Fristen for innsending er 15. februar, og om du klikker HER så kan du lese mere om prosjektet på bloggen hennes.

Alle som får bildene sine med i boken vil også få bloggen sin nevnt og får et gratis eksemplar av boken tilsendt!  Om du  lenker til konkuransen med bilde av boken er du også med i konkuransen, og kan vinne  råflotte premier!


 Har sendt inn noen bilder, blandt annet disse 2.   Selv om jeg egentlig ikke tror jeg har noen som helt sjanse til å bli med i boken, så kan jeg ikke nekte for at jeg er råspent! Tenk om..... wiiiiiiiiii :) ?



Ps. Har nå laget en egen facebookside for Interiørbloggen Fossestua,.
 Blir kjempeglad om du "liker" siden  min ;)

Ha  en strålende dag dere!

Klem fra Lise

28 kommentarer:

Unknown sa...

Oi, så fint!!! Du fant AKKURAT det som "manglet" ;)
Lekker stol, jeg så en helt maken en på gjenbruket for en tid tilbake, men jeg tenkte for meg selv at jeg skulle tenkelitt på det...Og tror du det var noe lurt?! Nope...nå er den borte...:/ Neste gang skal jeg helt klart løpe og kjøpe og ikke tenke meg om i det hele tatt;)

Pst; Liker siden din;)

Ha en finfin torsdag!
Klem;)

Bittelille villa/Jennifer sa...

Det gjorde seg virkelig med det speilet! Det er så gøy når man endelig finner det som stemmer helt akkurat der:)

klem Jennifer

Blåveispiken sa...

Det ble nyydelig! Går å sikler på et makent speil, men vet ikkehvor jeg skal ha det... lysestaken gjør seg jo virkelig godt!

Det bildet med sinkbalja var virkelig vakker, og har stort potensialt for å komme med i boka tror nå jeg!! Tvi tvi ;o)

Klemmer, Marianne

Just a Little Vintage sa...

Tuuusen takk for den deilige såpen=)!!! Har ikke kjent en så god såpeduft på lenge!!

Grattis med lekkert speil*vil ha,vil ha*!! Passet perfekt med bordet og stolen=).

Da skal jeg sjekke ut bloggen du nevner og inn og LIKE siden din på fjasboken;)!

Ha en herlig torsdag!
Klemmer!

Monica sa...

Heisann Lise :) Så flott det ble i "kroken" med speilet, perfekt :) Stas med litt nytt :)
Lykke til med sommerbildene dine :)
Klem

Hulda sa...

Flott med det nye speilet. Slike kaminspeil er så skjønne. Jeg har et lite i stua. Dette kledde virkelig bordet ditt.

Flotte bilder du har sendt til sommerboken. Du har nok gode sjanser for å bli med.

Bekka sa...

Så fint det ble - lekkert med det nye speilet til!
Flotte bilder du har sendt inn, tenk så gøy å få være med :)
Klem fra Bekka

Anonym sa...

Flott med det speilet og ang boka som kommer ut tenker jeg du har god sjangs for å bli med der med de flotte bildene, men nå er det jo ikke meg som velger ut da....
God torsdagskveld

liven sa...

Åh så fint det ble!!
Ville hatt alle tingene på dette bildet....da hadde jeg blitt lykkelig :o)
Og klart du har en sjanse med disse fine sommerbildene dine Lise :o)
skal trykke "liker" på siden din jeg....

ha en fin kveld :o)

liven sa...

p.s. skal vise gevinsten på bloggen....veggordet er kommet på plass for lenge siden!! Må bare rote meg til det først :o)

Trine sa...

Så nydelig speil.
Klart du har en sjanse:)
Ha en fin kveld.

Unknown sa...

Åja, det var akkurat det som manglet - helt klart;)) Det ble rålekkert!
Er så deilig og kjøpe seg litt lykke ja, trenger det innimellom, hihi...

Ha en fin kveld!

Klem Line

MissMette sa...

Hei Lise
Det ble kjempefint! – stilig speil og så fin stol… og så gøy at du har sendt inn bilder til Franciska, flotte bilder ღ spennende da! Jeg liker også facebooksiden din :) Ønsker deg en fin fin kveld videre, klem fra Mette

Nina Iren sa...

Så et nydelig speil du har fått deg, passet perfekt der det står!

Alfa sa...

Speilet var nydelig. Passet veldig godt inn.
Ha en super kveld.
Klem Alfa

Anonym sa...

Så lekkert det ble !
Nydelige sommerbilder.
Blir spennende å se om de kommer i boka :)

Klem fra Ingunn :)

Franske drømmer sa...

jeg har også sendt inn et par bilder, men har ingen forhåpning om å bli plukket ut, men i likhet med deg, er jeg spent likevel;)

Jeg har anbefalt tre blogger idag, en ny vri på award, og ville egentlig skrive om deg, men for meg så er du "en av de store" bloggerne, så jeg skrev om noen av de andre uten så mange følgere og sånn som deg. Men, du var i tankene mine, bare så du vet det! <3

Anonym sa...

Så koselig det var i den lille
kroken din,flotte speil begge
2 syns jeg.
Klem.

Tino sa...

Så vakker speil, det passet ypperlig!
Nydelige bidrag til boken, gleder meg til den er ferdig, boken står på ønskelisten :)
Ønsker deg en fin helg!
Klem T

Chiline sa...

Så fint det ble med speilet, det passet utrolig godt der :) Nydelige sommerbilder du har sendt inn ♥ Hadde vært kjekt om dine bidrag kom med i boken ;)

Ha en riktig fin helg!
Klem Chiline

Lykkeliten sa...

Så nydelig det ble:)
Kan ikke nekte for at man blir virkelig lykkelig når man finner den rette biten i puslespillet;)
Har sett den konkurransen, hadde vært så gøy å være med! Skal krysse fingrene for deg:)
Ha en nydelig helg♥

Hos Jorunn sa...

Wow, så lekkert speil!! Det passet jo kjempefint på bordet...virkelig prikken over i'en dette her!! Ønsker deg en flott helg, klem fra Jorunn

h.espe sa...

Så flott det ble - speilet passet perfekt. Helt klart at 'lykke kan kjøpes for penger', iallfall til en viss grad..;o)

Nyr en flott kveld videre og ha en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

Jatte sa...

Hei og Hopp!

SÅ fint det ble med nytt speil - myyye bedre en før♥ Er jo mange former for lykke, og lykke som i trivsel i hjemmet kan kjøpes for penger ;) hihi..

Skulle ønske jeg ble sponset med lys jeg å. hehe, er jo ingen hemmelighet at det går endel lys her i løpet av året♥ Både ute og inne, sommer som vinter - det er så kos.
Skal teste ut dem fra Skeidar, takk for tipset :) disse billiglysene var ikke gode ihvertfall.. men men, da har jeg prøvd.

Spennende å se om du blir valgt ut i boken da - tvi tvi!

God Lørdag,
Klem Jatte♥

PS: Blir medlem på facebook jeg ;)

Junk De Lux sa...

Åh... er ikke det bare den beste følelsen? har hatt et par slike hjørner hvor ingen ting stemmer og det er utrolig deilig når det løsner.
Det store speilet gjorde i alle fall susen hos deg...vakkert ble det!
Nyt lørdagen <3

Klem,Hanne

Maleriet fargehandel sa...

Det må du gjerne gjøre! Vi venter spent. Kanskje vi lager en ny trend ;)

Ha en fortsatt fin helg.

Mvh Heidi

kayso sa...

det speilet ble kjempefint på bordet der! house of decor har fått inn utrolig mye stilig! Hihi!

Huldra sa...

Stilig! Det ble mye mer åpent og lyst med det høye speilet. Endringer gjør underverker! :)

Sier tvi tvi til bildene dine. Spennende å være med på sånt, så jeg skal jammen meg ta turen inn og se. Takk for tipset! :)

Link within

Related Posts with Thumbnails