.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

lørdag 30. mars 2013

Gamle serveringsbrett....


....er kjempefine å bruke som lysfat :).




Var så heldig å få dette fine gamle serveringsbrettet i plett av svigermor, engang jeg hjalp henne med å rydde på spisskammerset.  

Hun hadde fått det av moren sin for ca 30-40 år siden, og siden hadde det hengt omtrent ubrukt på veggen inne kammerset
 

 Nå har det fått komme frem fra glemselen, og har fått nytt liv her hos oss i Fossestua

Upusset og preget av tidens tann, og slik skal det få være.



Ekstra koselig er det og, å pynte med noe som kommer fra min samboers barndomshjem :).
 
God påske!
Klem fra Lise
 

4 kommentarer:

farmorshage sa...

Koslig med brett og dekorasjon på, har flere selv :) Har ett gml rundt med blomster på i sølv..arvegods det også..spennende blogg du har med masse koslig lesestoff :)
Ha en flott påske videre:)
vibeke:)

Lindas Lille Leilighet sa...

Så flott!:) alt kan brukes til noe annet:D hihi..nesten iallfall:)

Fortsatt god Påske:)

lisje astrid's husblogg sa...

Kjempe fint!
Eg har også gjordt dette. Fatet eg har er etter mannens oldemor.
Diggar interiøret ditt!

Ynskjer deg gode siste påskeferiedagar :)

amo sin blogg sa...

Nydeleg på brettet ditt.
Eg kjøpte eit lignande brett på loppemarknad i fjor, er så glad eg fann det !!
Ps. ser at du har fått same kommentar her ovanfor som eg har fått. Veit ikkje om eg skal ta det alvorleg....

Ynskjer deg fine dagar !
Anne-Mari

Link within

Related Posts with Thumbnails