.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

tirsdag 2. april 2013

Regel nr. 1!


Bare innom en snartur for å ønske dere en fin uke, og for å vise dere mitt nyeste kjøp.

Man kan jo ikke bryte alle interiørbloggeres regel nr 1! Alle nyinnkjøp MÅ behørig dokumenteres via et blogginnlegg ;).






Ikke store saken jeg har kjøpt da, men veldig søt synes nå jeg. Tre emaljebokser i forskjellig str, med tilhørende lokk ( kjøpt på Kid)


 Den på bildet er den mellomste str, og står nå på kjøkkenkommoden å pynter opp med perleblomster i.


Noen som ble lurt i går på 1. april?

Hehe, de som følger Fossestua på facebook, lot seg ihvertfall ikke lure av meg :D. 


Om noen tvilte bittelitt, så kan jeg berolige dere med at jeg overhodet IKKE har vurdert å spraymale kurvmøblene i glassverandaen i en SPREK ROSAFARGE ;).
 
Håper dere har hatt en fin påske? 

Her på Mo har det snødd og snødd, men NÅ skinner heldigvis sola :). Håper den skinner hos deg også :).

Klem fra Lise 

Oppdatert 5 min etterpå.......og så forsvant sola, og det snør igjen :/. Jaja, må vel bli vår engang her også :D.

3 kommentarer:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

En meeeeeget viktig regel, ja!
:) :)

Jeg ble nesten litt bekymra for deg i går, - helt til jeg kom på at det var 1. april (he-he-he).

Ha en super dag!

Klem
:)

Hverdagsliv det gode liv sa...

Lekre bokser til vakre blomster, bra du ikke bryter regel nr. 1, hi, hi :o) tenk rosa kurvmøbler da du... Ha en strålende god tirsdag! Klem fra Nina

Marion sa...

Kjempe søte emaljebokser :)) godt å kunne pynte inne med blomster og sånt, når snøen laver ned ute :))

Klem klem

Link within

Related Posts with Thumbnails