.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

mandag 16. august 2010

Oppbevaring av toalettruller :)

Jepp, vi MÅ nå engang ha de... og da kan de jo like gjerne oppbevares i noe tøft :)

Trådkurven har jeg kjøpt på Bohus, for 150,- kr på salg :)

Ideen hentet jeg ifra den vakre bloggen "Fairy Dust". Susanne som bloggeieren heter, var forøvrig den første som la seg til som følger hos meg!

Bloggen hennes er fylt med nydelige og inspirerende bilder, maaaaaaaange fine saker, og jeg er støtt og stadig innom og titter (sikler) på alt det fine hun har :)

20 kommentarer:

Randi sa...

For en god idè, skikkelig stilig:)
Ha en fin-fin kveld!
Klem, Randi:)

Nina Iren sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
liven sa...

Heisann!!
Her var mange flotte innlegg siden sist...og først må jeg si at bordet ditt ble kjempefint :o)
Jammen er du flink!!!
Og så har du jo vært så heldig...koselige gaver!!
Bohus må jeg visst en tur innom etter gammelt....nå har jeg sett flere saker som kunne vært kjekke å ha i dagens bloggrunde!!
Er så glad i trådkurver jeg da :o)

Ønsker deg en fin ny uke :o)

Susanne sa...

Åååååååååååååååååååååååååååååå skjønne deg <3 Blir helt rørt når jeg leser innlegget ditt. Det varmer bare sååå mye <3 <3 <3 <3 You made my day ;) Det ble kjempetøft med den kurven. Me like!!!
Ha en deilig kveld kjære deg!!
Klemmer

Susanne sa...

Og ja det er maine coon pusekatter jeg har. 3 stk;) Liker så godt den rå looken de har;) Og så er de veldig intelligent;)
Klem Klem

Elizabet Stilig hjem sa...

Så kjekt, det var en god idé! Så utrolig fint bordet ditt ble i innlegget under.
Klem Elizabet

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Kjempegod idé! :)
Vi har så mye skapplass på badene våre at vi har plass til dorullene der inne, men hvis vi ikke hadde hatt det, hadde jeg nok gått for en lignende løsning ja!

Klem

Anonym sa...

Sånn har eg på doen min og ;) Men til full pris:) kanskje eg skulle ha kjøpt en til siden de nå er på salg!! Er kjempefine!!

Klem Anita

Siljes Hobbyrom sa...

Dette var kjempestilig! Synd jeg ikke kom over den når jeg nettopp var på Bohus...

Den dukker kanskje opp igjen ;)

Ha en fin kveld! Klem

Hasigamas mamma sa...

Veldig god idé! Og veldig dekorativt :)
Ha en super dag!"
Klem
Lise

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Hei igjen! :)

Mere mas ang bordet... Hvilken hvitfarge og glans har du brukt? Og hva har du malt det med? Pensel, rull, malesprøyte?

Dreamgirl sa...

Heisan

Kom over bloggen din i dag og ble nysgjerrig pga. navnet på den ;) Også viser det seg at vi er fra samme sted OG har mange felles venner ;)
Så her må jeg følge med :)

Daisys home sa...

Denne kurven var kjempetøff,og til denne bruken Passet den jo perfekt ,Ha en fin kveld! Klem Sissel

Min Still By Maia sa...

Så koselig blogg du har Lise!
Takk for hyggelig hilsen hos meg.

Klem fra Maia

Synnøve sa...

Kjempefin kurv du har dorullene i.
Klem Synnøve

Frøken Jægers Hus sa...

Så fint og så lurt! :) Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!!!!
Ha en deilig uke:)

Hos Jorunn sa...

Hei Lise! Dette ble jo veldig fint,da..mye finere enn disse ordinære og kjedelige! Jeg har en liten gammel krakk som fikk seg et par malingstrøk med hvitt og noen decoupage-roser som jeg bruker til å ha doruller på. Det bordet du hentet i Bodø ble utrolig fint og gratulerer så mye med de flotte gavene du fikk i posten. Ønsker deg en flott helg. Klem fra Jorunn

Balke gård sa...

Så nydelig kurv og ikke misnst papir! God uke fra Marianne:-)

Maria ( Idekroken ) sa...

Det var en god idé. Skikkelig fin kurv :)

Klem

Ann sa...

Jeg har mine i en kurv, en sånn vanlig kurv av flettede strå, men du fikk jo plass til så maaange doruller på denne måten! :)) God idé!

Ha en fortsatt fin uke! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Link within

Related Posts with Thumbnails