.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

mandag 20. september 2010

Nå er endelig ventetiden snart over!

Føråpning på Home & Cottage
Mo i Rana

29 september fra kl 19 - 21

Begrenset antall plasser


Annonsen er hentet fra Home & Cottage`s egen blogg, og bildet er linket.

Skynd dere å melde dere på :)

Klem fra Lise

15 kommentarer:

Monica sa...

Åh så heldig dere er! Skulle gjerne hatt denne butikken i nærheten :)
Koselig at du vil være med på give awayen min :) Lykke til :)
Ønsker deg en fin høstuke :) Klem fra Monica

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Lise
Kos deg på åpning av H&C - de har mye lekkert. Klem fra Jannicke

Dreamgirl sa...

Å, no e dokk bra heldig :) Anger litt på at eg fløtta fra Mo no ja... Kos deg med en herlig butikk

Gammel stil sa...

Åååh, så gøy det skal bli da:):)

Er sååå glad for at du er så aktiv i blogglandia igjen!!:) Som du vet har vi savnet deg:)

Klem:)

Home and Cottage sa...

Så hyggelig at du oppfordrer leserne dine til å delta på foråpningen vår! Gleder meg til å hilse på deg og alle andre som kommer, tror dette blir stor stas! Ønsker deg en fin mandagskveld og så sees vi neste uke :)

VillaVårfrubakken sa...

Hei, så koselig å oppdage en blogg fra Mo, jeg har blogget siden nyttår....Kjempekoselig blogg du har, vi sees kanskje på åpningen av HC....ha en fin kveld

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Yeeei, - jeg skal også på føråpningen.
:)

Frøken Jægers Hus sa...

Jeg bor ikke i Mo i Rana men dette blir gøy! Fin butikk!
Og du, tusen takk for skjønne ord inne hos meg! Spennende dette her.Flaut, rart og litt moro det Tv-intervjuet.. Min søster lo og lo og var glad det ikke var henne. Jaja.
God natt!
Klem, H

Anonym sa...

Åh, kunne godt tenkt meg ein sånn butikk i nærområdet:)

Kos deg masse♥

Ha ein finfin tysdag!!

Klem A

Hasigamas mamma sa...

Gled deg! Det er en av mine favorittbutikker! Og jeg har give away og deler av premien er derfra... men hysj.... det er foreløpig en hemmelighet ;)
Ha en fin kveld!
Klem
Lise

Monica sa...

Ja jeg må vel ta en shoppetur til Mo etterhvert :) Du får kose deg litt på føråpningen for meg også om du drar :) Klem

Elisabeth sa...

Hei

Jeg kom tilfeldigvis inn her. Så artig med flere moværinger. (over til ranværing) Eg skriv en bittebitteliten blogg, men fekk så løst å legg deg til under blogger eg lik, inne hos meg. Håp det e okei? :)

Mange fine bilder inne her.

Hilsen Elisabeth

PS. Kos deg på føråpninga Home and Cottage :) Er overbegeistra for at det kommer en så spennanes butikk hit. Så får vi håp at folket støtter opp og går og handler :)

Nina Iren sa...

Hei.

Kan skjønne det, att jeg skal på føråpninga til Home&Cottage. Det gleder jeg meg til. Vi treffes vel da, hadde vert hyggelig å hilse på deg da! Ha en fin dag i regnværet vi har nå. Men er nå koseligt å være inne da, kos med te... å levende lys!!

Klem

liven sa...

Kos deg!!
Home&Cottage har så mye fint!!
Nærmeste butikk ligger noen mil unna meg...kanskje like greit:o)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei ♥

Koster ca 500 ,- for en bok , alt etter hvor stor bloggen din er , jeg betalte 1500,- kr for mine to bøker :))

Ha en fin kveld ♥

Link within

Related Posts with Thumbnails