.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

lørdag 19. mars 2011

Verdens tøffeste gulv?



Disse  fremkaller definitivt wow-faktoren hos meg i alle fall!



Leste først om de inne hos Hildes verden, og falt helt pladask for det tøffe utseende!

Laminatgulvene ser ut som om de er laget av gamle fruktkasser, og har et herlig rustik inntrykk av patina og elde.



Er veldig godt fornøyd med golvene vi allerede har, men jeg må si at den lysegrå varianten (øverste bildet) av dette gulvet frister "bittelitt" ;)

Det hadde blitt råtøfft  i  "garderoben" vår!



Jepp! *gliser* Vi har walk- in -closet ;)

Skal vise dere det en annen gang.....må bare rydde "litt" der først, kremt...;)

Gulvet finner du forresten inne på Finn.no, og leveres over hele Norge :)


Ps: Inne hos Hege med bloggen Heges cute`n cool blog kan du se hvordan golvet ble på et av soverommene hennes  ;)


Klem fra Lise


19 kommentarer:

Linecas have sa...

Nå har jeg gått glipp av hakket for mye inne hos deg ser jeg. Fb sendte meg hit gitt. :))
Har sett det gulvet ja. Knallstilig. Litt vel mye på et stue eller kjøkkengulv synes jeg, men andre rom.Helt knall,prikken over ien. Takkfor tipset om finn, for det ante jeg ikke. Tror sønn skal bearbeides og muligens gubben også gitt. Hehe.
Stor klem!
Lineca

Hulda sa...

Oi, tøft! Har aldri sett maken, virkelig stilig!

Unknown sa...

har sett disse hos ibo, kjempetøffe ;)

Anonym sa...

Dæ,så stilig,dette falt virkelig
i smak. Dette må gubben få se;)
Klem fra Mette.

Maleriet fargehandel sa...

Gulvet er lekkert å se på, men selv så ville jeg ALDRI valgt laminatgulv.- å lage noe tilsvarende på ekte gulv, ja det hadde vært noe for en tulling som meg!

(Har tilgode å høre om noen som er spess fornøyd med laminatgulv også)

Dagens syt og klag ;)
God helg til Fossestua!

Mvh Heidi

Småbruket Granli sa...

Kjempe tøffe gulv!! Har et som ligner veldig i daglig stua vår, det er kjøpt på håsås:) Stilig med sånne gulv i et litt mindre rom ja:)

Veronica sa...

Hei igjen!
Kjekt med engasjerte folk! Det trenger vi! Også jeg brenner for dette. Og akkurat som du har merket har jeg også merket at flere publiserer innlegg uten og å ha satt seg inn i hva de faktisk publiserer. Den største misforståelsen her i bloggeland angående denne saken er at det er flere som blander "stilledagen" og det og gi hjelp til Røde Kors. Røde Kors stiller seg ikke bak denne aksjonen, for de er det revnende likegyldig om noen laget et innlegg om den nye stua si igår eller ikke. De ønsker i hovedsak at vi gir penger og oppfordrer andre til å gi. Stilledag aksjonen har også en oppfordring til å gi penger, men det er til en helt annen organisasjon nemlig "Shelter BOX USA (en amerikansk som jeg ikke har hørt om før). Jeg har valgt å støtte Japan ved å gi penger til Røde Kors. Jeg har full respekt for de som velger en annen måte å støtte på eller flere måter, men tror det er mange som ikke helt vet hva de oppfordrer til å støtte her.

Flotte gulv forresten.

Ha en fin dag videre!

Legger meg til som følger, interessant med engasjerte mennesker!

Veronica :-)

by camilla jin sa...

Utrolig stilig golv!! Kanskje hobbyrommet skal få seg en makeover etter hvert...? Spent på å se walk-in-closet, som jeg forøvrig ikke er er misunnelog på i det hele tatt! ;)

Klem, camilla jin

Franske drømmer sa...

Råtøffe gulv!
Fantastiske! At jeg ikke har sett disse før?! ;)

Ønsker deg en fin helg, min venn!

Klem!

liven sa...

Så spesielle og tøffe gulv!

Ha en fin helg

Mamsens hus sa...

Utrolig fine gulv!
Dette må jo være veldig fint på et gutterom tenker jeg! :) ( jenterom også. )
Ønsker deg en fin kveld!

Magdalena sa...

dette var dritlekkert, om eg skal si det selv...!!
ha en skjønn helg videre¨¨¨*
magny

Mary-Anne sa...

Har aldri sett slikt før ! Utrolig flott gulv !!! *har veldig lyst på*

toves sammensurium sa...

Ja dette gulvet har jeg sett før på en eller annen blogg,for lenge siden,og har angret siden på at jeg ikke noterte meg ned navn og leverandør.Hell og lykke at jeg kom over deg akkurat nå da,for nå skal det noteres!Det øverste grå hadde blitt lekkert her i heimen hvisomat jeg år pusse opp igjen *sukk*!!!
takk for tipset:))))
toveklem:)

Caroline sa...

Kjempetøffe laminatgulv...Noe utenom det vanlige,å det liker vi:)Ha en flott søndag!Klem Caroline

Hos Jorunn sa...

Knalltøffe gulv, det finnes så mye lekkert i laminatgulv nå og så er de jo veldig praktiske i tillegg. Takk for tipset, skal inn å se på annonsen. Fortsatt fin søndag til deg, klem fra Jorunn

Margrethes hus og hage sa...

Heisann, og takk for koselig hilsen :) For en flott blogg du har. Her må det tittes mer :)

Så stilige gulver :)

Ønsker deg en fin uke. Hilsen Margrethe

Maren - Vår lille verden sa...

Haha det var kjempe stilig!!

En award venter på deg hos meg;D

Unknown sa...

Dette gulvet har vi på kjøkkenet nå, og vi er storfornøyde! :-) Elsker gulvet mitt. :-) Og jentungen på 2.5 år kaller det dansegulvet. Her svinger hun seg hver eneste dag. :-D

Link within

Related Posts with Thumbnails