.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

torsdag 29. juli 2010

Goooooood morgen alle sammen!

Blir stille her noen dager,for nå drar jeg og en venninne til Bodø...for å hente bordet jeg kjøpte på Finn.no *glis*

Familien min har feriehus der (som kalles Haùen). Et gammelt nordlandshus som er oppsatt rundt 1870! Dere skal få se flere bilder derifra senere...det er så koselig der :)

Helt fra jeg var lita var jeg støtt og stadig med mine besteforeldre(mor og far) hit, og maaaange av mine fineste minner er knyttet til denne plassen. Jeg elsker å være der!

Mine besteforeldre lever dessverre ikke lenger. I går var det far sin bursdag, og minnene blomstrer på en sånn dag...så... det skal bli ekstra godt nå å komme "hjem" til hjemplassen hans "Hauèn".

Ønsker alle en strålende dag!

Vi blogges :)

14 kommentarer:

liven sa...

Ønsker deg en fin tur ....og kos deg!!!

Anonym sa...

Bordet du skal hente var lekkert.
Gleder meg til å se det.
Ønsker deg en fin tur, kos deg masse.
Klem fra Mio

Hasigamas mamma sa...

God tur! Sååå misunnelig på det bordet, altså :)
Gleder meg til å få se bilder av feriehuset, flott med gamle hus med gode minner!

Klem

Ungersvenden sa...

God tur hen til bordet! Glæder mig til at se billederne!

- Ungersvenden

Bringen Blomster sa...

Va et flott bord du har funnet deg :) Og e må sei at det vaskerommet ditt e bare fantastisk! MISUNNELIG e vel ordet e leita etter ;)
Fortsatt fin sommer :)
-synnøve-

Monica sa...

God tur til Bodø! Gleder meg til å se flere bilder av det flotte bordet når du har fått det i hus :)
Klem fra Monica

Daisys home sa...

Ønsker deg en kjempefin tur! Så gleder jeg meg til å se bilder ifra huset,hørest så koselig ut der.Håper du får kost deg masse på turen, og spent også på å se bordet ditt...Ha en fortsatt fin sommer,klem sissel

June J. Larsson sa...

Riktig god tur til Bodø og til lykke med avhentingen av bordet!
Gleder meg til bilder - både av feriehuset og av bordet! :))

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Martilie sa...

Så spennende. Jeg kom tilbake fra Bodø idag, etter to uker på hytta i Gildeskål :)

Labert vært, men noen soldager og de nydeligste solnedganger. Det er bare ubetalelig :)

Nyt turen!

Klem fra Tove

Nina Iren sa...

Heia. Hatt det veldig tavelt i noen dager, hjemme å på jobb. Men har nå satt meg ned for å kikke rundt omkring her i bloggeland, og svarer på et spørsmål ifra deg!!Jeg er ifra Stavanger, har bodd her oppe i snart 5 år....fant jo min kjære herifra, Konsvikosen i Lurøy kommune.
I neste uke jobber jeg hele dager, så jeg får ikke tid å dra til Mo,men uke deretter så skal jeg innover å hente møbler som jeg har bestilt ifra Bohus. Men jeg kan godt sende den, vis du vil ha den fortest mulig?
Ha en fin helg, og god tur.

Klem Nina

Home By Virginia sa...

Kos deg i Bodø... ☺

Heldiggrisen som har fått tak i et slikt bord... ☺

Klemmer fra MV ♥

Hos Jorunn sa...

Ønsker deg en riktig god tur til Bodø, gleder meg til å se bilder fra det gamle huset! Bordet du fikk kjøpt var kjempefint!!! Så flott vaskerom du har og du har fått utnyttet plassen på en fin måte med bruk av den smarte stigen (har maken på ønskelisten) og den fine hyllen..ble lekkert med flaskene med vaskepulver og skyllemiddel. GOD FERIE!! Klem fra Jorunn

Fargeheimen sa...

Flott bord du skal få henta deg.

Ta turen innom bloggen min, der du vant 3. premien i min Give Away. :)

Blåveispiken sa...

Hei Lise! Har ikke fått noen mail i postkassen min. Prøv å sende adr din på nytt til marianne_41@hotmail.com! Ha en super uke! Klemmer

Link within

Related Posts with Thumbnails