.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

tirsdag 22. februar 2011

Bak boblen?


Tror nok at en del interiørbloggere også kjenner seg ihvertfall litt igjen her, hihi ;)

Eller hva?

Klikk på bildet for å få det større.

Ha en strålende dag alle sammen!

Klem fra Lise

19 kommentarer:

Nennes sa...

he,he den er god..mannen min leser Pondus og sa at jeg måtte lese den stripen her om dagen!!!!

Unknown sa...

He he, tror nok mange møter seg selv i døra når de leser den der;-D
Heldigvis kjenner jeg ikke meg selv igjen, men det er kansje fordi jeg faktisk ikke forteller så mye om den daglige statusen;-)

Ha en herlig dag!

Klem fra Grete

Just a Little Vintage sa...

Hahahaha...så sant, så sant=)!

Ha en herlig dag!
Klemmer!

Magdalena sa...

alt må vente når man blogger... uffda...

Høstmamma sa...

Hehe, denne var god:-)

Fargeheimen sa...

Hehe, eg som trudde at alle som blogga hadde den perfekte heimen. :P
Nei ein er vel som folk flest, men forhåpentlegvis ikkje så sinna som denne
dama i denne tegneseriestripa.

Ha ein strålande fin dag. :)

Anonym sa...

Hihihi,den var god.
Ha en fin dag.
Klem.

sylvia sa...

hihihihi,ja den likte jeg godt,
får virkelig håpe det ikke er sånn rundt i de tusen blogg hjem.
ha en fin dag,
klem fra sylvia

Linda - HJERTEHUSET sa...

Hahaha knallbra! Alt ser bra ut på overflaten ja;-)

Linda - hjertehuset:-)

Merethe sa...

:)) ja slik er det nok også av og til.
Så koselig krok du viser i innlegget under. Fine stoler...alt harmonerer så fint. Klemmer Merethe

Veronica sa...

Ha ha! Tror nok det er flere som føler seg truffet av denne.. ;-))

Villasol sa...

He,he.. Den var morsom. Må si jeg kjenner meg litt igjen. Vil jo ikke helt innrømme det da. Hi.hi...

Klem Ingunn

Bekka sa...

Hihi, den var fin :)
Klem fra Bekka

VillaVårfrubakken sa...

ja, helt klart. Nå har jeg sneket meg til litt bloggtid....som jeg egentlig ikke har.

Ha en strålende dag, kalt men vakkert idag ikke sant...klem

Sandra sa...

He he utrolig bra! Kjenner meg igjen der noen ganger ja!! =)

Randi sa...

Ja da fant jeg veien hit...har kost meg lenge og vel med alle gode tips og nydelige bilder. Takk for titten,ønsker deg en koselig kveld.

Randi sa...

Heheheh, knallbra!!! Og ikke så langt fra sannheten;)
God kveld til deg♥
Klem, Randi

Anne N. sa...

Oahahahaaaa, ler lenge av denne :o)
Stor klem, Anne:)

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Pondus er godt likt av mannen her i huset, synes det er mange gode poeng der selv jeg:)

Ha en flott dag videre:)
Klem Marianne

Link within

Related Posts with Thumbnails