.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

søndag 27. februar 2011

Knalltøffe tekstiler fra H&M Home!


H&Home har utrolig mye stilig!



Prisene er overkommelige for folk flest og ligger langt under det tilsvarende merkevarer koster.

Pute 149,- kr



Handle eller ei ....  man alltids bare nyte de vakre inspirerende bildene som er fulle av flotte detaljer!


Kombinasjonen  med de rustike kassene og den grove murveggen, mot de sarte blomstene og den romantiske puten - danner spennende kontraster i interiøret.



Tøff pute til 149,- kr. Denne hadde blitt råstilig i slagbenken vår, sammens med det blomstrete teppet som ligger i den :)


Lekker gardin til kun 249,- kr.


Jeg elsker "Factory vintage" stilen som preger dette bildet, men i Fossestua vår er det enda den myke romantiske stilen som dominerer. Synes for røffe detaljer blir for "hardt" til det gamle huset vårt, men jeg skal aldri si aldri ;) Er så utrolig mye tøft i den stilen!

Hadde vel aldri trodd at jeg skulle få en sånn "bestemor-stil" heller, som mamma kaller interiørstilen min, hihi :)



Kjøkkenhåndkle ,  79,- kr.

Råfine å bruke til å trekke om kjøkkenstoler eller sy putevar av også!


Sommerlige tekstiler....


og tøff stoffkurv.


 badematte  til  79,50 kr.

Lekker pute....


 ....og denne nydelige slagbenken hadde ikke vært å forakte den heller!

Hjertelig velkommen til nye følgere! Kjempekoselig at dere har funnet veien til Fossestua :) Her håper jeg at dere vil trives :)

Følg gjerne bloggen på facebook også  :)
 Siden oppdateres nesten daglig  med interiørtips, diy tips, før/etter bilder, omtaler og linker til mine favoritt blogger, nettbutikker mm.


Klem fra Lise

23 kommentarer:

Just a Little Vintage sa...

Så utrolig mye stilig=)!!! Takk for tipset, må inn på H&M og kikke jeg nå;)!

Ha en deilig søndag!
Klemmer!

fru Nielsen sa...

Hei :)
Er bare så mye herligt på H&M, og det beste er att det muligens endelig kommer butikker også, ja for det har det vert lenge i andre land. Og gjett om jeg skal dit da hi hi.
Enn så lenge får en jo bruke pc`n og nettbestilling :))
Nydelige bilder du har lagt ut, deilig inspirasjon.
Ha en trivelig søndag
klem Heidi

Anonym sa...

Masse fint ja,men litt for røft for meg,
vært flott i vinterhage eller altan. :)
Her regjerer den romantiske myke stilen,
som hos deg,bestemorstilen hihihi.
Ha en fin dag.
Klem.

FlorasFrue sa...

Masse fint - jeg må visst inn og titte mer :) Og kanskje handle litt..
God søndag!
K

sylvia sa...

hei.
åå så mye fint, helt i min smak, liker dette sarte hvite med det røffe,
ja ja fransk landstil heter det jo,
må ha litt tøffe ting inn å som kontraster,
ønsker deg en vakker søndag.
klem fra sylvia

Maren - Vår lille verden sa...

Woow, har ikkje tenkt på hm sin home collection! Takk foor tips, må inn å se eg nå;)
Ha en super søndag!!

Nanne sa...

H&M har mye fint, har vært inne på nettet og kjøpt en pute og litt tilbehør. Er godt fornøyd.Rask levering og ikke var det dyrt heller.....
Ha en flott søndag.

Dreamgirl sa...

Ja, det er ikke alltid man trenger å bruke fryktelig mye penger på design, når man kan få akkurat det samme for en billigere penge andre steder.
Men så skal det sies at jeg snart skal hjem en tur og da gleder jeg meg til en tur på H&C :)

Anonym sa...

Så mye lekkert de har, inspirerende og flotte bilder.
Ha en fortsatt fin søndag, nyt den og kos deg.
Klem fra Mio

Unknown sa...

Den som hadde en lommebok som et overflødighetshorn;)

Det pallebordet under her må man jo være idiot for å kjøpe, du har virkelig fått satt det på spissen med å vise hva det egentlig koster;-D

Ha en flott dag!
Klem fra Grete

Tonerose sa...

her var det masse lekkert!! et bra tips ja!!

sååå lekkert du har gjort det med lysslynge bak den skjønne skilleveggen forresten! tipper det blir en super stemning der på kveldene....!

håper du har en herlig helg!!

KAYSO sa...

Jeg vet! Jeg har kjøpt to puter fra denne kolleksjonen og synes de er dødskule! :)

Merethe sa...

Her var det veldig mye fint :) Hmm kanskje man må fornye seg litt :D God søndagkveld til deg.
Klem Merethe

Tino sa...

Masse fint der, har bl.a flere putetrekk og løper derfra, er kjempefornøyd med det.
Ønsker deg en fin søndag videre!
Klem T

Mary-Anne sa...

Her var det mye til inspirasjon !

Frk Kastås sa...

takk for masse inspirasjon!!!!
;)
Veldig mye fint altså! Tror jommen meg jeg må titte innom H&M Home sin nettside gitt.... ;)

God søndagskveld!
Klem Rikke

Anonym sa...

SEL de MER-puten har jeg og må si at den er enda finere i virkeligheten :) H&Home har mye fint.
God kveld til deg!
Klem fra Milla

Solstrålå sa...

Hallo i Fossestua!
Ja nå fikk jeg lyst til å handle på H&M
Kjenner at jeg liker godt det litt røffe nå etterhvert,kanskje påvirket av Factory stilen????
Goe klem fra Sol

Siljes Hobbyrom sa...

For et flott innlegg om H&M Home!
De har så utrolig mye fint!!

Har et par puter derfra,, men kunne gjerne hatt flere ;))

Må ha en super kommende uke!
Klem ♥

Unknown sa...

God kveld;)
Fantastisk masse kult fra H&M Home nå ja;) De har virkelig skjønt det;)
Og det beste er at jeg har hørt rykter om at det kommer butikk i Oslo etterhvert - jippiii!!!

Ha en fin, ny uke!

Klem Line

Maleriet fargehandel sa...

Niks problemas! Bare lån alt du orker.

Mvh Heidi

Magdalena sa...

åååhhh.. råstilig da...
ღmagnyღ

Susanne sa...

Wow så lekkert:) Takk for herlig inspirasjon!!!! Goklemmer

Link within

Related Posts with Thumbnails