.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

mandag 28. februar 2011

Noen som kan dette med Bloggurat?

Har registrert bloggen både på bloggurat og på kartet ved å lime inn kodene i et vanlig innlegg. Har pinget bloggen, men fremdeles finner ikke bloggurat registreringslinken....noen som vet hva jeg kan ha gjort feil? Eller er det helt vanlig å plages med dette? :)Var ikke helt enkelt dette.....telleren ser heller ikke ut til å fungere. All hjelp mottas med stor takknemlighet :)
Klem fra Lise

6 kommentarer:

Maleriet fargehandel sa...

Hva F er Bloggurat? ;P Så nei...he he.

Heidi

Synnøve sa...

Kan desverre ikke hjelpe deg.
Masse fint du viser i det forrige innlegget ditt.
Klem

Fies notiser sa...

Jo, tålmodighet, my friend :-)
Det er omtrent som google, tar litt til før motorene fanger opp bloggen, men så går det sånn passelig greit (som oftest)
Merk forøvirg at den viser ikke samme statistikk som i Blogger, vet mange blir forvirret av det.
HS

Kaoskontroll sa...

:) Det Pippi- sitatet har jeg faktisk vurdert å få opp på veggen. Godt det er flere av oss Pippier... selv om det kan ende med limsøl og blåmerker til tider. ;)
Takk for oppmuntrende ord! Dimmer skal på plass. :)

Problemet ditt kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Min teller lever sitt eget liv virker det som. Har heldigvis en usynlig også, som jeg stoler mer på. Fra Sunset.

Klem

Birte sa...

Skulle Ønske jeg kunne hjelpe deg, men jeg er helt GRØN når det jgelder Data :-))

Bloggurat høres Kinesusk ut i mine ører .-))

1 gang innom her ,men jeg kommer definitivt innom igjen.. Her var det kjempe koslig..


Klem Birte

Flotte kort sa...

Hei! ser du har skrevet om hvor man skulle legge ut linken til bloggurat. Jeg sliter med det samme.. og det ser da ut til at din funker! Har du noen tips?

Takker for tilbakemelding:)

Link within

Related Posts with Thumbnails