.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

mandag 8. august 2011

Gled dere!


1. september åpner Kremmerhuset nettbutikken sin :)


Ps. Alle bildene er hentet fra Kremmerhusets nettside.




















Er 24 mil fra Mo i Rana der jeg bor til nærmeste Kremmerhuset , så denne åpningen gleder ihvertfall jeg meg til!

Hva med deg?

Ønsker alle en riktig fin dag!
Klem fra Lise

19 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Heisan. Vi har et par Kremmerhus her i byen, men de har nå mye fint da:DDDD Klemz Grethe

(eddas) sa...

Det blir jo flott:)
klemklem

Junk De Lux sa...

Så masse lekkert!!! Elsker no.79 boxen...spørs om jeg må ta meg en tur.
tror de har kremmerhuset i Sarpsborg:)

Håper du har hatt en deilig sommer snuppa, jeg begynner å bli klar for ull, tepper og lys ;)

Stooor klem!

Sandra sa...

Kan tenke meg du gleder deg=) De har jo så mye fint der!

Anne sa...

Kjempebra!
Mye fint der ja..kan tenke du gleder deg!!!
Jeg har Kremmerhuset bare en 10 min.spasertur herfra..er ofte innom og kommer som regel ut med noe i posen..ofte gode tilbud også!
Kjempekos i plantekroken din !Jeg så faktisk på det samme bordet til å ha utendørs,men fikk ikke somla meg til å kjøpe det..og da jeg endelig hadde bestemt meg,var det jo ikke noe bord igjen..og det skjønner jeg godt,det er jo så tøft!
Så nå nyter jeg synet hos deg!
Her er det regn og jeg bruker dagen på å ta en skikkelig opprydding i skuffer og skap.
Klem Anne

Caroline sa...

Jeg gleder meg veldig,hihi;)
Jeg må kjøre 1 og en halv time til nærmeste kremmerhus,det er litt langt,så det blir kjempegøy med nettbutikk;)
De har utrolig mye fristende,til greie priser:)
Ha en fin mandag!
Her pøser regnet ned,så da er det like greit at jeg skal på kveldsvakt snart:)
Klem Caroline

Home By Virginia sa...

Gleder meg jeg også! ;)

Ha en fin ny uke Lise ❤

*Klemmer*

Bettum Villa sa...

Kremmerhuset er jo en alldeles flott butikk som jeg elsker å titte i... men jeg har en tendens til å foretrekke å se varen før jeg kjøper den. Så selve nettbutikken betyr ikke sååå mye for meg. Men skjønner godt at alle som ikke har en slik butikk nær seg gleder seg :)
Klem Madelén

Monica sa...

Kjemkekjekt med nettburikk ja :) Selv om jeg jo ikke har lange veien til Kremmerhuset i glasshuset, og ikke til den som åpner på city nord neste uke heller... Kjekt å kunne kjikke på nettet også, så slipper jeg å være flau over å "måtte" gå innom der så sinnsykt ofte som jeg gjør... :P Hehe :)
God mandag Lise :) Klem fra Monica

Lindas Lille Leilighet sa...

Så flott da:D Bor jo faktisk i nærheten av 3 stk kremmerhus butikker;) Men de er jo stadig utsolgt for det jeg vil ha..Så nettbutikk var en gledelig nyhet:D

Maris Gyngestol sa...

Så moro!! Har ikke fått med meg at de skal åpne nettbutikk jeg! Spennende! :)

Ha en fortsatt fin dag!
-Mari

Unknown sa...

Det blir superstas for dere som ikke har butikken i nærheten;)) Har jo så mye fint der, til en billig penge...
Jeg har 4 Kremmerhuset innenfor 20 minutters kjørig, så jeg blir nok ikke den beste nettbutikk-kunden, hihi!

Klem line

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Oi, dette gleder jeg meg masse til.. herlig no.79 bokser... 12 mil til nærmeste kremmerhus så dette blir bra :-) Herlige ute bilder under her! Klemmer frå Solveig!

Mailinn`s interiørblogg sa...

elsker kremmerhuset men de sisste 3 gangene jeg har vært innom der har jeg blitt veldig skuffet. men var mange `godbiter` på disse bildene. blir trondheims tur på meg om ikke så lenge. det gledes;)klem

h.espe sa...

Så utrolig bra at Kremmerhuset åpner nettbutikk - unner ALLE å ha tilgang til det flotte vareutvalget :)

Fiiiiin uke videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Sommerhuset i bakken sa...

Så herlig! Kremmerhuset er en av mine absolutt favorittbutikker. Vi har heldigvis en i nærheten (som blir flittig brukt ;-), men det skal bli artig å kunne sitte hjemme og se på utvalget på nett.

Ha en flott augustdag!

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Å, det blir GØY !!!
Vi har 1,5 times reis (bil og ferge) til nærmeste Kremmerhus,..så jeg GLEDER meg også VELDIG til denne åpningen :))

Klem Birgit

Anne N. sa...

Så fint for dere som ikke har butikken i nærheten, jeg er av de heldige altså :O))
Klem, Anne:)

Kremmerhuset sa...

Så morsomt å se at dere gleder dere! Det gjør vi også :-)

Link within

Related Posts with Thumbnails