.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

torsdag 18. april 2013

Endelig....






.....fikk jeg tak i et oliventre :).
 

Ble straks litt mere balanse nå i hjørnet her, eller hva?

Mini-skinnet i toseteren er pusi sitt lille "rede.

 Skulle jeg tatt bort sinklykta kanskje....?


Ehhh.....vinglepetra, jeg? 

 Big smile.png

Jepp :D.


Ønsker alle ei riktig fin helg :)

Klem fra Lise

5 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Det gjorde seg virkelig med oliventreet! Så fint og frodig det var også. Bruker du lykten? Hvis du ikke bruker den så kan du jo bytte den ut en stund..bruker du den så hadde jeg hatt den der:)

Ha en fin helg! Klem fra Jorunn

June J. Larsson sa...

Jeg ønsker meg også et oliventre, men syns de er så dyre! Har du noe godt tips om hvor man får tak i oliventre til "First Price - pris"? ;) Neida...men oliventreet er kjempeflott, og legger ingen demper på mitt ønske om å skaffe meg ett. Veldig fint mot den gamle døra. Jeg liker lykta di der den står jeg. :))

June
Nostalgi & Skriverier

Huset i Edels hage sa...

Hei Lise! Så fint Oliventre! Ønsker meg og :) :) Plantasjen de har slike på? Litt usikker på lykta, har en ting for oddetalls-mengder i slike saker, for at det ikke skal føles for statisk.. Men enig med henne over som mener den kan stå hvis du bruker den ;) Ønsker deg ei flotters helg! Klemmer fra Edel

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så vakkert det er hos deg, Lise :)
Oliventree er sååå fint.. må kjøpe meg nye til sommeren :)

Ha en fiiin dag og God helg ;)
Klem fra Solveig

Hverdagsliv det gode liv sa...

Jeg er skikkelig glad i innslag av grønt, spesielt i form av planter, dette ble så flott!! Oliventre er så flotte :o) Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

Link within

Related Posts with Thumbnails