.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

onsdag 10. april 2013

Trenger din mening!


Har kjøpt meg et gammelt flott skrivebord, og etter litt om-møbelering har det nå fått plass i yttergangen.....men....så var det stæshinga da. 

Jeg sliter litt med å finne balansen der. Synes det er stilig med sorte og mørkebrune detaljer, men samtidig synes jeg det fort kan bli forstyrrende med for mange mørke detaljer.

Håper derfor at du vil hjelpe meg ved å si din mening :).


 Bilde 1
 

 Bilde 2




Bilde 3.


Hvilket likte du best? 
Andre forslag/løsninger tas også imot med stor takknemlighet :).

Blir nok bittelitt mere småstæsj på skrivebordet etterhvert, men ikke så mye. Liker det best litt enkelt.
 


Milo-pusen synes forresten at matmors siste kjøp var genialt!

Endelig fikk han en "vei" opp til toppen av garderobeskapet som han har kikket lengselfullt opp på siden han var liten ;).
 
Fornøyd pus som tar seg en hvil oppe på utkikksposten sin ;).

På Mo skinner sola i dag!
 Håper den skinner hos deg også :)
Klem fra Lise

8 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Hærlige pusen :D Jeg likte nr 3 best :)
Ha en fin dag
klem Tove

Bestefars Verksted. sa...

Åhhh,så nydelig han er,Milo-pusen !!!! For et herlig bilde !!!!Det skulle du hatt med,på en konkurranse,Lise !!! Ikke lett å style,helt enig med deg.....det blir lett,for mye.......det ser jeg hos meg selv,men så er man jo så glad,i så mange ting ! Men du finner vel ut av det,man må bare prøve seg frem,ta bort,sette frem noe annet,prøve igjen....... Kos deg i solen,her er det grått og 6 varme ! Jeg måker frem verandaen,for nå er jeg utålmodig !!!

Hanne Margrete sa...

Så fint bord du har fått deg! Tror jeg likte bilde tre best:-) og får et nydelig bilde av pus på kofferten! Heeelt lik min pus, som er finest i verden, hihi;-)
Ha en fin dag videre!

Klem fra Hanne:-)

Anonym sa...

Herlig sjarmerende bilder Lise!
Ang stylingen så synes jeg det gir best balanse slik du har gjort det i bilde nr 2.
Masse lykke til og god ferd mot helg!
klem fra Konglemor

Unknown sa...

Å så koselig skrivebord du har fått tak i!
Er ikke lett slike ting, og vi har jo alle forskjellig smak.
Alle bildene var fine, men jeg likte nok best bilde nr 3 :)

God klem :)

Anonym sa...

Kjempeflott skrivebord. Jeg likte best bilde nr.3, men ville prøvd med stolen i nr.2. Digger bloggen din..heheh :)
Hilsen Kristin

Myke Pasteller sa...

Nydelig skrivebord :)
Tror jeg likte bilde 2 best.

Har funnet ut at litt detaljer i messing passer godt mot trehvitt, samt gamle flasker i blankt/grønt med en liten kvist i ;)

Skjønn pus :)
Klem

Underberget sa...

For et flott gammelt skrivebord du har fått tak i!! Og gammel telefon har du også, heldiggrisen:-) Jeg likte bilde nr 3 best. Ville nok enten byttet ut fillerya eller tatt inn litt mer farger for å matche den du har. Kanskje finner du litt inspirasjon i stuebildene hos meg (arkiv)? Lykke til:-)

Link within

Related Posts with Thumbnails