.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

tirsdag 3. mai 2011

Knallfine stoltrekk!




Bilde fra http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26988962


Sjekk disse rålekre stoltrekkene!
Sikle sikle :)



Bilde fra http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26988962


Fant de inne på min daglige Finn.no runde.
MÅ innom hver dag å titte, selv om jeg kjempesjelden handler noe. De fleste attraktive møblene og tingene selges definitivt IKKE i Nordland, og da blir desverre frakten hit deretter også :(

Pytt, pytt, så sparer man de pengene, hihi ;)



Bilde fra http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26988962


 Jeg  elsker trenden som er nå med grå- og hvitvaskede tre- og kurvmøbler! Synes de er superromantiske både ute og inne :)

Gjør du?


Bilde fra http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26988962

Ønsker alle en strålende dag, og spesielt til mine nye følgere!
Håper dere vil trives her :)

Klem fra Lise


17 kommentarer:

KAYSO sa...

åh, det hadde vært en idè for emg egentlig, for jeg liker virkelig ikke spisestuestolene våre. Har ikke gjort så mye med dem enda, men de er bare ikke fine... trekk hadde vært noe ja. Må inn å sjekke, men tror kanskje disse kan bli for voldsomme i stua mi. Vet nesten ikke, skulle ha prøvd dem, for dem ser utrolig fine ut i allefall :)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Oj, oj! De var råååålekre! Eller; stiiilige! :))

Finn.no jah... Det er nok mest sørover i landet man kan finne "skatter" der inne. Men, som du sier; da sparer man jo de pengene (he-he).

Ønsker deg en knall dag.
Klem:))

VillaVårfrubakken sa...

Jeg liker krvstolstilen sååå godt, litt røff, romantisk og avslappet samtidig. Ha en god dag videre....klem

Anonym sa...

Så lekkert, synes den stilen er så flott.
Grått er så flott, me like!
Ha en fin tirsdag.
Klem fra Mio

Mamsens hus sa...

Herlig stil, og fine stoltrekk :)

Franske drømmer sa...

Ja, synes den stilen er helt nydelig!
Har også et sånt daglig rituale å innom finn å snoke litt ;) Ønsker deg en fin dag, vennen!
Klemmer

Unknown sa...

Ajajaj, lekkert ♥
Jeg og elsker kurvmøbler og møbler i den stilen... Jeg er en skikkelig Home&Cottage-jente;))
Jeg er også daglig inne på FINN.no og myser, men ikke ofte det blir noe kjøp nei;)

Ha en finfin tirsdag!

Klem Line

Monica sa...

Heihei :) De var knallfine! Hadde vært noe ja :) Er stadig innom Finn og titter jeg også, men jeg tørr ikke se på det som er utenfor Nordland, er så redd for å forelske meg i noe :P

Ha en flott tirsdag! Klemklem

Unknown sa...

Helt nydelige stoltrekk og JA jeg liker også kurvstoler og miksen mellom det litt rå & det romantiske ,)
Tusen takk for gratulasjonshilsen hos meg, ja jeg gleder meg til åpningen nå ,)) Meget spennende!!
Nyt av maidagene kjære deg ,))
Goeklemmer, Anki

Anette sa...

Nydelige:)Koslelig du er med på Give Awayen min:)Ha en fin kveld,klem:)

FlorasFrue sa...

Knallfine!
Enig med deg - jeg liker også den stilen godt!
Mye fint å finne på finn :))

Nina Iren sa...

Heia. Dem stoltrekkene var bare helt nydelige. Jeg gir deg besjed når jeg skal innover til MO, så du får lampa di...

RosMari sa...

Flotte stoltrekk og mye lurt å finne på finn.no. Jeg elsker kurv og naturfarger i interiøret - den rustikke stilen... Ha en fortsatt fin kveld!

Mattisheimen sa...

Kjempelekkert! =)

Renate

Hos Jorunn sa...

For noen lekre stoltrekk, de var helt nydelige!!! Jeg har hatt lyst på sånne lenge, men de stolene jeg har her i leiligheten passer ikke til slike. Liker veldig, veldig godt kurvmøbler jeg også, de gir en sånn lun og koselig stemning. Ha en flott uke, Lise. Klem fra Jorunn

Villasol sa...

Smelt! De stoltrekkene var nydelige. Hadde passet veldig godt på kjøkkenet mitt :)
Enig med deg! Hvitvasket kurv møbler er nydelig!
Ha en fin dag!
Klem Ingunn

"En Vintage Drøm" sa...

WOW !! De har helt utrolig flotte>!! Har lenge hatt lyst på nye trekk, har kjedelige trekk fra ikea nå.. må lagre bilde som inpirasjon.. men det kan bli litt mye å sy slike selv.. hmm denne må jeg tenke litt på.
klem og takk for at du delte bildene!

Link within

Related Posts with Thumbnails