.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

onsdag 30. juni 2010

Hos Fru Dahl på Fauske, min yndlingsbutikk!

Åhhh, denne interiørbutikken er bare ELSK!!!

På Mo har vi ingen spesielle butikk-perler som kan måle seg med Fru Dahl`s interiørbutikk på Fauske. Så når ferden går mot Bodø (vi har feriehus der)gleder jeg meg alltid som en unge til å stoppe der!
Jeg og min gode venninne Maria, har nettopp tilbrakt noen kjempekoselige dager i Bodø sammen.

Vi har kost oss masse, men vi gledet oss nå forferdelig til hjemveien, til vi skulle stoppe å shoppe på Fauske :)


Nærmere bestemt hos Fru Dahl, som holder til i Storgata 79.

Hvis du kjører fra Mo, ligger butikken på høyre side av hovedgaten, nesten med det samme du kjører inn til sentrum.
Du kan ikke unngå å legge merke til den, for det står masse lekkert utenfor på trappen og fortauet å frister!
Betjeningen er kjempekoselig, og hele butikken har en lun og god atmosfære. Fru Dahl selv var ikke på jobb da vi var innom i går. Men de 2 hyggelige jentene som var på jobb, gjorde uansett besøket til en koselig opplevelse :)
For ordensk skyld må jeg nevne at jeg spurte pent om å få ta bilder i butikken. Ingen snikfotograferinge her i gården, fnis :)

Dere må bare unnskylde at det ikke ble så god kvalitet på bildene. Der var så vanskelig å fotografere pga lyset.

For vi hadde nemlig SOL i går!!!! Og det har vi jammen i dag også!!! For en lykke :)

Men nå lar jeg bildene tale for seg, så kommer det et innlegg i morgen kanskje, om alle skattene som jeg kjøpte!





Ps.Fru Dahl har også egen blogg, hvor hun legger ut bilder fra butikken sin. Du finner henne på blogglisten min. (har ikke lært meg å lage link i et innlegg enda, tar gjerne imot tips..hint hint)

Hun tar også imot forespørsler om besøk i butikken, utenom åpningstidene. Det er service det :)

Kos dere!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så mye lekre saker det fantes der!♥ Herlig!!:) Gøy å finne sine drømmebutikker :) Her hadde de jo masse som hadde passet perfekt hos meg hi hi!♥
Synd man ikke har veien forbi, ganske mange mil å kjøre fra her jeg bor :)
Ønsker deg en strålende uke og fortsatt god sommer!:)
Klem klem Anki

Daisys home sa...

Hærlighet ,så masse lekkert i den butikken!Ja,der kunne man lett gått amok..hi..hi..Takker for hyggelig.oppmuntrende kommentar på innlegget jeg hadde igår,det var så godt å lese.Ha en fortsatt fin kveld,klem sissel

Simones Country Home sa...

Heia.

Ååh så mye lekkert det var der da. Synd det er så langt unna. hehe

Ha en super dag.

Klem Simone ;o))

Lappestua sa...

Var der i går for første gang, kjempeflott butikk :) Det ble et ganske dyrt besøk!

the Folding chair sa...

Fikk litt andenød av den butikken, og kjenner at det nok er bra jeg ikke bor i nærheten ;)

Er det røde huset over fossen i det nederste bloggbildet ditt muligens det som tidligere var studenthjemmet? :)

Link within

Related Posts with Thumbnails