.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

lørdag 5. juni 2010

Skifte av drenering




Jepp, der er vi igang med skifte av dreneringen. Samboeren har fått låne maskin på arbeid, og det er faktisk artig å jobbe, når utstyret er i orden :)! Og enda større er gleden, når det dukker opp noen skifersteiner nedi marka:))) Skal vise i et senere innlegg hva de skal brukes til.

Vi kjøpte huset vårt på tvangssalg, derfor har vi veldig lite informasjon om ting som er gjort med huset. Så vi er litt spente nå, på hvordan ting ser ut når vi nå graver opp rundt huset. Om vi vil finne flere feil enn de vi vet om .

Ja ja, litt spenning i hverdagen må man ha :) bare den ikke blir så dyr, he he.

Milo-pusen følger nøye med fra vinduet. Han og søsteren syntes ikke det var noe artig å ikke få bli med på morroa utfor veggen!

Klem fra Lise

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Litt av ett arbeid dere har med graving.
Håper det ikke blir dyrt.
Fin pusekatt i vinduet.
Klem

Fossestua sa...

Huff ja, det bi sekkert nok dyrt i hvertfall. Men, så bi det no på stell til slutt :)
God helg til deg.
Klem fra Lise

Kristins Hus sa...

Hei! ...og takk for hyggelig kommentar.
Ser ut som et fint hus dere har:-)
God søndag
Kristin

Fossestua sa...

God søndag til deg også Kristin :)

ennahs lille hjørne sa...

Hei, fant deg via en annen blogg.
Så nydelig et gamelt hus dere har!!
De kurvstolene du hadde i et annet innlegg fikk jeg bare lyst til å sette meg ned i!!:) herlig!

Fossestua sa...

Hei,og takk:) "stolt smil":).

Link within

Related Posts with Thumbnails