.
.

Koselig at du titter innom bloggen min :)

Lise heter jeg, og er ei nordlandsjente på 39 år fra Mo i Rana. Sammen med min samboer og våre to søte pusekatter stortrives vi i Fossestua, som er et gammelt tømmerhus fra 1906 som vi kjøpte i nov 2008.

Her kan du få være flue på veggen å følge renoveringen av både hagen (H5) og drømmehjemmet vårt, og pyntingen selvsagt. Jeg elsker den lyse, landlige og nostalgiske stilen, gamle saker med sjel og patina, og romantiske hager. Håper du vil trives her hos meg :)

.
.

torsdag 3. juni 2010

Mitt første innlegg!



Hei, og velkommen til meg selv :)


Nå har jeg endelig tatt motet til meg, og startet blogg. Er helt grønn på dette, og skikkelig dårlig med data, så jeg får lære mens jeg "går".


Jeg har min faste runde på Norske Interiørblogger daglig, og har flere ganger hatt lyst til å starte blogg, og endelig...her er jeg jammen.
Og her bor jeg, sammen med min samboer gjennom 12 år,og våre 2 herlige katter.
Hvis noen har tips til meg som er ny her, tas det imot med glede!

For ordens skyld, vil jeg bare nevne at bildet er tatt første sommeren etter at vi kjøpte huset. Så utvendig bærer det preg av nettopp det! Tomten var overgrodd til de grader, men det ha nå resultert i en pen stabel med ved i alle fall:)))

Klem fra Lise

6 kommentarer:

Simones Country Home sa...

Hei på deg og velkommen som ny blogger. ;o))

Takk for at du la deg til som følger av bloggen min. Tipper dette blir en fin blogg som jeg også skal følge videre. ;o)
Ha en super dag.

Klem Simone :o)

Fossestua sa...

Hei Simone, og takk for velkommsten:)
Klem til deg også :)

Susanne sa...

Veeeelkommen :D Er ikke så lenge siden jeg startet selv og er ikke helt inne på alt enda;) Legger meg til som følger og gleder meg til flere bilder!
Klemmer fra Susanne

Fossestua sa...

Hei Susanne:) Min første følger, thihi, vart litt stolt no:)

Atina sa...

Hei, dette går kjempebra. Jeg har heller ikke holdt på så lenge, men lærekurven er bratt og det er mange som har gode tips. Noen blogger har egne sider med bloggtips. Jeg lærte endel hos: http://moseplassen.com/

Fossestua sa...

Hei Atina, og takk for tipset:)

Link within

Related Posts with Thumbnails